• patrimonicoloniasedo@gmail.com

Daily Archive29 de gener de 2019

L’ASSOCIACIÓ PER A LA DEFENSA DEL PATRIMONI DE LA COLÒNIA SEDÓ I EL SEU ENTORN visita la colònia Güell

El passat dissabte 12 de gener, un grup de 25 socis i sòcies de l’Associació, d’Esparreguera i Olesa de Montserrat, vam participar en la primera sortida organitzada per la nostra entitat. La sortida a Santa Coloma de Cervelló consistí en un recorregut per la Colònia Güell , declarada Bé Cultural d’Interès Nacional, guiats per en Josep Padró, historiador, fill i resident en aquesta colònia. Visitàrem l’antiga fàbrica , la colònia i la cripta de Gaudí, declarada Patrimoni Mundial per la UNESCO.
Un dia fred i solejat típic del mes de gener però en un entorn magnífic que propicià un matí interessant i agradable. Per acabar la jornada, una bona colla vam dinar a l’Ateneu de la mateixa Colònia Güell. Ara tots quedem a l’espera de la propera sortida que s’organitzi des de l’Associació per anar coneixent millor el nostre ric patrimoni industrial.