• patrimonicoloniasedo@gmail.com

Daily Archive14 de febrer de 2019

Lliurats els “sets” del 2018

El dia 12 de febrer es van lliurar a Can Pasqual els “sets” de la revista 777. La nostra enhorabona a tots els premiats i nominats.

L’ASSOCIACIÓ EN DEFENSA DE LA COLÒNIA SEDÓ I EL SEU ENTORN COL·LABORA EN LA FESTA MAJOR D’HIVERN D’ESPARREGUERA

Amb motiu de la celebració de la Festa Major d’Hivern d’Esparreguera l’Associació ha participat en diversos actes d’aquesta festa. Per primer cop s’han ofert als visitants que es van desplaçar fins a la Colònia dues activitats que vist el resultat s’ha demostrat han estat totalment encertades.

Per una banda, un grup de voluntaris de l’Associació durant els dies 9 i 10 de febrer entre les 10 i les 14 h. oferien als visitants la possibilitat de fer una ruta guiada pel recinte del polígon industrial, al llarg de la qual s’explicava d’una manera amena i entretinguda diferents aspectes històrics de la Colònia i s’identificaven els principals edificis de l’antic recinte fabril de la Colònia Sedó i les seves funcions.

Per altra banda, en el local social de la comunitat de propietaris del Polígon, es va muntar un “escape-room” creat per dues alumnes de l’Institut El Cairat i centrat en la històrica figura de Puig i Llagostera. Cada grup participant havia de buscar les pistes i sortejar tot un seguit d’obstacles fins aconseguir l’objectiu fixa’t: evitar que es cometés un atemptat contra la persona de Josep Puig.

A la primera activitat van participar al llarg del cap de setmana més de 500 persones. La segona activitat, molt més restringida pel que fa al nombre d’assistents, ja que cada grup no podia sobrepassar els 6

membres, va omplir totes les hores previstes des del primer dia.

Des de l’Associació volem agrair a tots els voluntaris la seva ajuda en fer possible que aquestes jornades hagin estat tot un èxit, a l’hora que la bona acollida que han tingut ens encoratgen per organitzar noves propostes en futures ocasions i d’aquesta manera anar millorar el coneixement que es té sobre la Colònia i ampliar la seva difusió.