• patrimonicoloniasedo@gmail.com

Comencen els treballs de desbrossament del camí que dona accés a la palanca de la Colònia Sedó

Membres de l’Associació per la defensa de la Colònia Sedó i el seu entorn han iniciat els treballs de desbrossament del camí que porta al pont de ferro i que dona accés a la palanca de la Colònia des del costat d’Esparreguera.
Aquesta entrada permetrà tenir un punt de visibilitat a la palanca en les visites guiades que es fan al recinte de la Colònia Sedó.

Regularment l’Associació organitza visites guiades a l’exterior de la Colònia Sedó. Aquest indret s’incorporarà als 17 que actualment es visiten en aquesta antiga colònia tèxtil.

Xavier Mas

Leave your message