• patrimonicoloniasedo@gmail.com

Daily Archive5 de febrer de 2019

Visites guiades pel recinte industrial de la Colònia Sedó

Organitza. Associació en Defensa del Patrimoni de la Colònia Sedó i el seu entorn

Cartell de la Festa Major d’Hivern d’Esparreguera, del 8 al 17 de febrer

Durant les Festes de Santa Eulàlia , Festa Major d’Hivern d’Esparreguera, es podran visitar els principals atractius turístics del municipi.
L’alcalde d’Esparreguera, Eduard Rivas, ha explicat que “l’Ajuntament vol que la Festa Major d’Hivern doni protagonisme als actius històrics, turístics i culturals de la vila. Per això, a banda d’ampliar les actuacions de les entitats de cultura popular també s’han volgut potenciar les visites al campanar, les jornades de portes obertes al Museu de la Colònia Sedó i la terrissa d’Esparreguera”.
Pel que fa al programa d’actes, la nostra associació destaca la Jornada de portes obertes al Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera,organitza les Visites guiades pel recinte industrial de la Colònia Sedó i col·labora a l’Escape Room inspirat en la Colònia Sedó.

De les 10 del matí a les 2 del migdia del dissabte, 9 i diumenge, 10 de febrer.
Visites guiades pel recinte industrial de la Colònia Sedó (guió i planol de la visita)
Punt de trobada: l’entrada al museu
Org. Associació en Defensa del Patrimoni de la Colònia Sedó i el seu entorn

De les 10 del matí a les 2 del migdia i de 4 a 2/4 de 7 de la tarda del Dissabte,9 i de les 10 del matí a les 2 del migdia del Diumenge,10